Office Manager / Management Assistent
Ben jij een organisatorisch talent met een commerciële mindset en vind je het belangrijk dat jouw werk ertoe doet? Dan zoeken wij jou!
Over DilemmaManager
Bij DilemmaManager geloven we in het maken van een verschil. Met onze innovatieve methodiek en software brengen we gedrag en ontwikkeling van mensen objectief in kaart. Wij zijn een dynamisch en toekomstgericht bedrijf met een sterke maatschappelijke betrokkenheid. Ons klantenbestand is veelzijdig, variërend van onderwijs en gemeenten tot (jeugd)zorg en van MKB tot corporates. Zo werken we samen met scholen aan het signaleren en verbeteren van het mentale welbevinden van jongeren. Ook helpen we gemeenten bij een effectievere begeleiding van jongeren die uitvallen in het onderwijs en werken we met onze methode aan het terugdringen van wachtlijsten in de GGZ en jeugdhulp. Bij DilemmaManager vind je een omgeving waar eigen inbreng en initiatief gewaardeerd worden, waar we samen streven naar betekenisvolle resultaten en we het verschil willen maken in het leven van mensen.
Jouw rol
Als Office Manager / Management Assistent ben jij het visitekaartje van ons bedrijf en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, zowel voor ons team als voor onze klanten. Je werkzaamheden zijn divers en uitdagend, variërend van het plannen en organiseren van trainingen en workshops tot het ondersteunen van onze directie en adviseurs bij commerciële activiteiten. Afhankelijk van jouw achtergrond, ervaring en wensen is verbreding of verdieping van jouw rol uiteraard mogelijk.
Wat ga je doen?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als per e-mail.
- Je plant en organiseert trainingen, workshops en klantafspraken, waarbij je zorgt voor een vlekkeloze uitvoering.
- Je biedt administratieve ondersteuning bij (commerciële) activiteiten, zoals het opstellen van offertes en het onderhouden van klantcontacten.
- Je houdt overzicht over de agenda’s en zorgt dat deadlines worden gehaald.
- Je denkt proactief mee over het verbeteren van processen en neemt initiatief om nieuwe ideeën in te brengen.
Wie ben jij?
- Je bent representatief, klantgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een commerciële focus en weet hoe je kansen kunt omzetten in actie.
- Organiseren is jouw tweede natuur; je houdt van structuur en hebt oog voor detail.
- Je bent flexibel en kan goed schakelen tussen verschillende taken.
- Je hebt affiniteit met onze missie en bent gedreven om een positieve impact te maken.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende rol binnen een innovatief bedrijf met een sterke maatschappelijke missie.
- Veel ruimte voor eigen inbreng en de mogelijkheid om actief bij te dragen aan de groei van ons bedrijf.
- Een informele en collegiale werksfeer
- Mogelijkheid tot werken in deeltijd of voltijd (24 – 40 uur)
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, inclusief mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Solliciteren
Ben jij de energieke en georganiseerde Office Manager / Management Assistent die wij zoeken? Stuur je CV en een korte motivatie naar sollicitatie@DilemmaGroep.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen en samen het verschil te maken!
Office Manager / Management Assistent
Ben jij een organisatorisch talent met een commerciële mindset en vind je het belangrijk dat jouw werk ertoe doet? Dan zoeken wij jou!
Over DilemmaManager
Bij DilemmaManager geloven we in het maken van een verschil. Met onze innovatieve methodiek en software brengen we gedrag en ontwikkeling van mensen objectief in kaart. Wij zijn een dynamisch en toekomstgericht bedrijf met een sterke maatschappelijke betrokkenheid. Ons klantenbestand is veelzijdig, variërend van onderwijs en gemeenten tot (jeugd)zorg en van MKB tot corporates. Zo werken we samen met scholen aan het signaleren en verbeteren van het mentale welbevinden van jongeren. Ook helpen we gemeenten bij een effectievere begeleiding van jongeren die uitvallen in het onderwijs en werken we met onze methode aan het terugdringen van wachtlijsten in de GGZ en jeugdhulp. Bij DilemmaManager vind je een omgeving waar eigen inbreng en initiatief gewaardeerd worden, waar we samen streven naar betekenisvolle resultaten en we het verschil willen maken in het leven van mensen.
Jouw rol
Als Office Manager / Management Assistent ben jij het visitekaartje van ons bedrijf en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, zowel voor ons team als voor onze klanten. Je werkzaamheden zijn divers en uitdagend, variërend van het plannen en organiseren van trainingen en workshops tot het ondersteunen van onze directie en adviseurs bij commerciële activiteiten. Afhankelijk van jouw achtergrond, ervaring en wensen is verbreding of verdieping van jouw rol uiteraard mogelijk.
Wat ga je doen?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als per e-mail.
- Je plant en organiseert trainingen, workshops en klantafspraken, waarbij je zorgt voor een vlekkeloze uitvoering.
- Je biedt administratieve ondersteuning bij (commerciële) activiteiten, zoals het opstellen van offertes en het onderhouden van klantcontacten.
- Je houdt overzicht over de agenda’s en zorgt dat deadlines worden gehaald.
- Je denkt proactief mee over het verbeteren van processen en neemt initiatief om nieuwe ideeën in te brengen.
Wie ben jij?
- Je bent representatief, klantgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een commerciële focus en weet hoe je kansen kunt omzetten in actie.
- Organiseren is jouw tweede natuur; je houdt van structuur en hebt oog voor detail.
- Je bent flexibel en kan goed schakelen tussen verschillende taken.
- Je hebt affiniteit met onze missie en bent gedreven om een positieve impact te maken.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende rol binnen een innovatief bedrijf met een sterke maatschappelijke missie.
- Veel ruimte voor eigen inbreng en de mogelijkheid om actief bij te dragen aan de groei van ons bedrijf.
- Een informele en collegiale werksfeer
- Mogelijkheid tot werken in deeltijd of voltijd (24 – 40 uur)
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, inclusief mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Solliciteren
Ben jij de energieke en georganiseerde Office Manager / Management Assistent die wij zoeken? Stuur je CV en een korte motivatie naar sollicitatie@DilemmaGroep.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen en samen het verschil te maken!